NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

1.Aká je vaša prevádzková doba počas Vianoc?

Otváracia doba

Od pondelka do piatka 08:00-17:00 

Na sociálnej sieti Facebook nonstop!

 

2.Ako si objednať tovar?

Tovar je možné objednať priamo na našej stránke. Stačí ak tovar vložíte do košíka a v ďalších krokoch si zvolíte formu dopravy a platby. Nasledovne vyplníte svoje kontaktné údaje, emailovú adresu, telefónne číslo a dokončíte objednávku. V prípade potreby je možné objednávku zaslať emailom alebo ju vybaviť formou telefonátu na telefónne číslo +421907538145

 

3.Aká je dodacia lehota?

Dodacia lehota pri tovare skladom a doručením kuriérom spoločnosti DHL je 24 hodín. (Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.) 

O doručovaní budete oboznámený sms správou. 

Pri balíkoch nad 55 kg je doba dodania cca 48 hodín.

Balíky odoslané Slovenskou poštou sú do 2-3 dní uložené na pošte a o tomto úkone budete taktiež oboznámený sms správou. 

Taktiež môžete využiť službu BalíkoBox. V tomto prípade bude umiestnený tri dni v BalíkoBoxe (bude Vám doručená SMS správa o umiestnení) a ak si tento balík nevyzdvihnete bude Vám odoslaná SMS správa o uložení na Vašej pošte.

 

4.Aké sú pravidlá vrátenia tovaru počas vianočnej nákupnej sezóny?

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.

Tovar zakúpený od 6. decembra je možné vrátiť alebo vymeniť za iný tovar do 14. januára 2018.

 

5.Dá sa objednávka zrušiť? A do kedy?

 Doba zrušenia objednávky je 24 hodín. 

POZOR! : Kedže odosielame tovar do 24 hodím je možnosť, že doba na zrušenie objednávky sa skráti!

 

6. Ako si môžem upraviť alebo zmeniť údaje objednaného tovaru?

Pre zmenu alebo úpravu objednávky nás môžete kontaktovať telefonicky (+421907538145) alebo mailom (info@laktovky.sk) no prosíme zákazníkov aby nás kontaktovali čo najskôr ešte pred odoslaním tovaru. 

 

7.Ako si overím odoslanie a dodanie tovaru?

Ak pri objednávke vyplníte svoju emailovú adresu, následne po dokončení objednávky Vám bude doručená správa o odoslaní zásielky. O doručení či uložení Vás bude kontaktovať formou SMS priamo kuriérska služba alebo Slovenská pošta.